Om November First

November First lancerede sin betalingsplatform i 2016 med det klare formål, at gøre det billigere for virksomheder at foretage internationale betalinger til udenlandske leverandører. I samarbejde med en stor international bank kunne November First tilbyde virksomheder 20 – 50 % besparelse på valutamarginalen samt markante besparelser på gebyrer. Det kan vi stadigvæk men nu håndterer vi også alle typer af danske konto til konto betalinger og FIK betalinger samt en hel del mere.

about
about

November First lykkedes i januar 2020, som det første licenserede betalingsinstitut, med at flytte transaktionsevnen helt og aldeles ud af banken og ind i økonomisystemet. Brugere af November First’s betalingsmoduler, har nu glæde af at kunne eksekvere leverandørbetalinger direkte fra udvalgte økonomisystemer og automatisk få alle transaktions- og posteringsdetaljer retur i real tid. Dermed blev fil upload og download mellem økonomisystem og bank endelig lagt i graven. Kort tid efter lancerede vi betalingsgodkendelse eller prokurahåndtering, således unødige kommunikationsgange mellem bogholder og betalingsgodkender blev overflødiggjort samtidig med at betalingsgodkender nu har mulighed for at se regningerne eller bilagene, når i forbindelse med en betaling enten godkendes eller afvises. Posteringer med betalingsdetaljer bliver naturligvis fortsat leveret direkte til økonomisystemet, således bogholderiet altid kan være ajourført.

Det er meget få, der kan være både de billigste og samtidigt de bedste - men vi prøver og bliver ved med at prøve. Under COVID-19, blev vi klar over at November First ikke kan være verdensmester i alle økonomi-, scanning-, godkendelses og lønsystemer. Men, når vi nu så gerne vil, fandt vi på at udvikle et offentligt tilgængeligt API, hvilket vi frigav til udvalgte partnere i maj 2020. Overraskende hurtigt fik vi partnere ombord og allerede ved slutningen af sommeren havde fire partnere færdiggjort integration til vores API og integreret November First betalingsevne- og prokurahåndtering i deres systemer.

about
about

Således kan virksomheder allerede fra august 2020 have et betalingsmodul i Uniconta, få scannet faktura gennem Fakturafil og håndtere faktura- og betalingsgodkendelse i et flow gennem Batchflow4. Yderligere har en række revisions- og bogholderier, der fokuserer på at kunne tilbyde det optimale outsourcede bogholderi udnyttet de muligheder API’et giver til at servicere deres kunder endnu mere effektivt og transparent end hvad tidligere har været muligt. Og der er heldigvis mere på vej for hos November First er vi nysgerrige, vi vil gerne være de billigste og de bedste og vi bliver ved med at finde nye digitale veje at gå.